Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

.
... άλλο η ορθογραφία !...
.
.

ο Μιχαήλ Άγγελος έγραψε χτες ένα τραγούδι.
το έφερε διστακτικά και νευριασμένα
"τίποτα δεν είναι σωστό, λέει. ούτε καν ο ρυθμός" (!)
"φυσικά είναι πάααρα πολύ καλό !" του είπαμε εμείς ...
.
το πήρα σπίτι και προσπαθούμε οι δυό μας με την Άσπα, να το τραγουδήσουμε σε ρυθμό hip - hop.
μμμ... γιά εννιάχρονο, κάτι γίνεται... δεν είναι και κακό...
.
άλλο η ορθογραφία !...


"Κοιτάω ψηλά τα φότα κλειστά και τη βλέπω.
Βλέπω την τήφλα του καθενός και μου ρχονται στο μιαλο πολά.
Κοιταο ξανά και τι να δώ
βλέπω εσένα ξανά να με προδοίδεις
τρέχω κι εγώ γιά να κρυφτώ
δεν θέλω να σε ξαναδώ
ήρθε η ώρα ξανά να χωρήσο μαζί σου
να μην σε ξαναδό εδώ
και πολοί κερό δεν θα μου λήψης καθόλου
σε έχω ξεπεράσει
γιά άλλη μιά φορά θα σου το πο καθαρά,
μορό μου ήρθε η στιγμεί να χαθείς
να βάλω πάτο στην ψυχή μου την ψυχρή.
.
έλα μαζί μου και ό που βγεί
γιά άλι μία φορά
ήρθε η στιγμή να σε συνχωρέσο λιπόν."
.
.
.
.
.
.
.
.
αυτά λιπόν τα hip - hop με το αγαπημαίνο μου βαφτειστίρη !

.
Καλλοί Δευτέρα νά χουμαι !
.
.
.
.
.
.

4 σχόλια:

genna είπε...

καλι Δεφτέρα, λιπόν!

καιμό έχι το πεδί?

καλά είναι τέλειο, άστε το, γιατί αν αρχίσουν τα δύσκολα, βαράτε βιολιτσίδες... :) :)

φιλιά και αγκαλιά στον Άγγελό σας!

foteini είπε...

@
όχι,
αυτή την εποχή δεν έχει καϋμό...
απλά, θέλει να γίνει ΛΙΓΟ ποδοσφαιριστής
και ΛΙΓΟ τραγουδιστής !

ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑ, λέμε !...

καλλί Δαιφτέρα !

:)

Emelia είπε...

Υπέροχο και με ιδιαίτερα νοήματα πολύ ώριμα για την ηλικία του παρόλο που μας έβγαλε τα μάτια η ορθογραφία... Να το χάίρεσαι...

foteini είπε...

@
δε λες τίποτα...
μας πέταξε τα μάτια έξω !


όσο γιά το νόημα,
είδες ότι στο τέλος συγχωρεί κι όλας, ο μπαγάσας :)