Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

.
σήμερα έχει γενέθλια η Ματίλντα μου.
15 Μάρτη.
με τρεις μέρες διαφορά γεννηθήκαμε.
και 29 χρόνια...
την πήρα φυσικά τηλέφωνο. δεν ήταν στο Βερολίνο, την βρήκα στο Wurzburg. εκεί έχει γεννηθεί. κι είμασταν εκεί, έχω φωτογραφίες έγκυο τη μάνα της, ετοιμόγενη.
εκεί στο Wurzburg, είδα κάτι, που δεν έχω δει πουθενά αλλού... τα σχήματα που φτιάχνουν οι νιφάδες του χιονιού, όταν κρυσταλλώνουν!
αυτά τα εκπληκτικά σχήματα των κρυστάλλων, τα γεωμετρικά, που κανένα δεν μοιάζει με το άλλο, και που είναι τόσο, μα τόσο συμμετρικά! τα πανέμορφα σχήματα των φυσικών κρυστάλλων!
.
την πήρα τηλέφωνο φυσικά σήμερα.
έκανε χαρά που το θυμήθηκα και κουβεντιάσαμε.
είναι άσχημο νάχεις γενέθλια και να μη σε θυμούνται αυτοί που αγαπάς...
πληγώνει τους ανθρώπους όταν τους ξεχνάς... κάποιους ανθρώπους τουλάχιστον...
κι αυτό το παιδί μας είναι υπέροχο !
ευαίσθητο, τρυφερό, γελαστό, έξυπνο, θαρραλέο, μέσα σ' όλα !
ένα απ' τα αστέρια μου !
.
ας είναι...
. . .
χτες βράδυ κάθισα και αντέγραψα ως αργά τις σημειώσεις της Τουρκοκρατίας.
την ξέρω αυτήν την ιστορία. την ξέρω αρκετά καλά. ξεκαθάρισα όμως πράματα μέσα στο μυαλό μου. είχα κενά, συνειδητοποίησα καλύτερα κάποιες περιόδους.
ξεσκαρτάρισα καλά τις σημειώσεις, μα δεν θα τις αναρτήσω.
προς τι ;
.
σωματικοί
πόνοι.
σωματικοί.
.
μία και δέκα.
πάμε να πλαγιάσουμε. αύριο το πρωί δουλεύουμε.
.
.
.
.
.
.

. . . . . .

Δεν υπάρχουν σχόλια: