Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

.
"απόψε λέω να μην κοιμηθούμε..."
έτσι κι αλλιώς δεν προλαβαίνω... μόλις έβαλα να βράζω ένα χταπόδι γιά ν' αφίσω στα παιδιά γιά αύριο, μόλις έβαλα να βράσω και τα ζυμαρικά του Πέπε γιά αύριο και τώρα περιμένω να τελειώσει το φαγί.
από αύριο κι ύστερα, ας πορευτούνε όπως μπορούνε...
.
όλο το πρωί με τον αδερφό μου στην Αθήνα γιά δουλειές διάφορες, απόψε μέχρι αργά το βράδυ με τριγύριζε δω κι εκεί ο Μιχαήλ Άγγελος γιά τα παπούτσια και τη λαμπάδα, όπου κάθε χρόνο μαλλώνουμε γιατί θέλει όπωσδήποτε εκείνες τις λαμπάδες με τα τέρατα, εγώ δε συμφωνώ, γίνεται μεγάλη διαπραγμάτευση και στο τέλος καταλήγουμε κάθε χρόνο στη λαμπάδα με το τέρας.
.
δεν έχω διόλου σκεφτεί τι θα πάρω μαζί μου, κατά τις δύο θα φτιάξω εκείνον τον μικρό σάκκο με το πιθικάκι που κρέμεται στην άκρια.
.
θα πάρω κοντά το βιβλίο των αγγλικών που μου βαλε η δασκάλα να διαβάσω,
και δεν ξέρω τι άλλο, θα δούμε...
.
καληνύχτα μικρέμουΜότσαρτ.
καλό ξημέρωμα.
.
.
.
.
.
.

1 σχόλιο:

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΕΙΔΙ!
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΣΧΑ, ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ!

ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΣ ΚΑΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΨΕΚΑΣΤΕ, ΣΚΟΥΠΙΣΤΕ, ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ.