Τρίτη 19 Απριλίου 2011

.
θα βγω στον ήλιο
στο φως
και στ' αρμυρό νερό σήμερα.
.
λιόχαρη μέρα
λιόχαρη μέ
λιόχαρη μέρα
λιόχαρη μέ
λιόχαρη μέρα
λιόχαρη μέ
της άνοιξης αυγούλα.
.
διαβάζω τον "κλήρο του μεσημεριού", του Paul Claudel.
μου αρέσει ο Claudel. Παιδάκι είχα δει "το τραγούδι της κούνιας". Νομίζω δικό του είναι. Ακόμα θυμάμαι πόσο με είχε συγκινήσει... έψαξα, μα δεν τόχω βρει πουθενά...
ο Claudel είναι ποιητικός.
παράτησα στη μέση τον Γκογκολ. δεν μου πάει...
.
θέλω να βγω στη θάλασσα.
.
.
.
.
.
.
.

6 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Ένα μικρούλι αχ για τη...σελίδα (που δεν ανάρτησες) Φωτεινούλα έγινε ένα τρυφερό λιόχαρο φιλί !!
Καλή ανάσταση με άρωμα...πασχαλιάς και ...χρώμα κουτσουπιάς !!

marilise είπε...

καλώς σε βρήκα , καλό Πάσχα

foteini είπε...

@
με εκπλήσσεις, ξωτικούλα !...

foteini είπε...

@
... δεν αναρτάς,
όταν μέσα από την ταΠεινότητα
κρατάς το γράμμα Π.
Πι, όπως Πίστη.
Πι, όπως Πικρό.
Πι, όπως Περηφάνεια.


σε φιλώ, ξωτικούλα μου.
να μου είσαι καλά :)

foteini είπε...

@
ξωτικούλα,
σας ζητάω συγνώμη,
που έχω πολύν καιρό
να βγω στη διαδικτυακή γειτονιά μας.

σας σκέφτομαι πολύ, γειτονιά μου,
κι όταν μπορέσω
φυσικά θα επανέλθω.

στο μεταξύ,
αν θέλετε,
δεχτείτε το φίλο σας
με τις αδυναμίες, τις δυσκολίες, και τις ανημπόριες μου.

:)

foteini είπε...

@
marilise,

καινούργια σύντροφε,
καλησπέρα σας.

καλώς ήρθατε απ' εδώ :)

καλή Ανάσταση !