Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

.
"εξαφανισμένη !
λείπεις από παντού και βρίσκουν ευκαιρία να σκυλεύουν τ' όνομα και τη δουλειά σου. πώς τους το επιτρέπεις ; αν ήσουν παρούσα, αν σε βλέπανε, δεν θα τολμούσαν μπροστά σου να λεν τις μαλακίες τους...
κακώς απουσιάζεις απ' τα τεκταινόμενα !" είπε ο Μιχάλης...
........
οι τουρίστες ! που πήγαιναν ξέγνοιαστοι εκδρομή, ως ότου τράκαραν στο κτίριο κι έπεσαν μέσα, βρίσκουν ευκαιρία και στην απουσία σου σκυλεύουν τη δουλειά και το όνομά σου !
πόσο ψυχρά και παγερά αδιάφορη σ' αφίνουν όλ' αυτά ! ...
πόσο ψυχρά και παγερά αδιάφορη σ' αφίνουν τα άσχετα ανθρωπάρια και τα τομάρια φασιστικής νοοτροπίας... οι ντενεκέδες οι ξεγάνωτοι !
«Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόµατί µου καὶ θύραν περιοχῆς περὶ τὰ χείλη µου»
.
θα λείπω από παντού !
.
.
.
.
.
.


4 σχόλια:

Emelia είπε...

Καλύτερα να λείπεις από τέτοια... Αλλά κι αν δεν μπορεί να γίνει αλλιώς ωτασπίδες στις βάρβαρες φωνές... Με την οργή όμως τι γίνεται? Αυτή κάπου πρέπει να πάει...

Roadartist είπε...

Ok. Δεν ήθελα να σχολιάσω, αλλά εξοργίζομαι όταν έχει να κάνει με φασισταριά, ανίδεους, αστοιχείωτους που τους τοποθετούν σε θέσεις που θα έπρεπε να "πέταγαν", να έκαναν ότι δεν κάνουν. Αδικαιολόγητα ανεγκέφαλοι. Το δυσάρεστο είναι πως γενικότερα αυτοί κυριαρχούν, το αντίθετο είναι το σπάνιο. Να μη το σκέφτεσαι, καλά κάνεις και απέχεις!

foteini είπε...

@
Emelia, καλό μου,
δεν έχω οργή γι αυτούς...
όχι, φυσικά !
δεν μπορώ να εξοργίζομαι
γιά ανθρώπους ή πράγματα που είναι παντελώς ασήμαντα και αδιάφορα...

δεν χαίρεσαι ή οργίζεσαι
με ανθρώπους που δεν τους δίνεις καμιά σημασία...

το λέω εγώ αυτό,
που από χαρακτήρα δίνω σημασία και αγαπάω και τα μικρά σκουληκάκια της γης...

Έμελυ,
ο αδερφός της γιαγιάς μου,
ο θείος μου ο Βόης,
είχε στο σαλόνι του σπιτιού του
σε κορνίζα ένα ποίημα,
που το είχε αντιγράψει με το χέρι, με καλλιγραφικά γράμματα,
και θα το αναρτήσω απόψε...
θα καταλάβεις, κοριτσάκι μου...

:)

foteini είπε...

@
δεν είμαι σίγουρη,
σαυρούλα των τεχνών,
γιά το τι κάνω καλά και το τι δεν κάνω...

η άποψη ότι πρέπει να υπερασπίζεσαι αυτό που έχτισες, δεν είναι άποψη λαθεμένη...
καταλαβαίνεις γιά τι πράγμα μιλάω...

απ' την άλλη όμως,
δεν καταδέχομαι να μπω σε συζήτηση
με ανθρώπους κακούς, επαρμένους, άσχετους και ηλίθιους.

φιλί γλυκό.