Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

.
στην καλύβα ψηλά στη Ζήρεια...
.
mikremoumozart,
.
έχω πολλά νέα, μα δεν ήταν εύκολο να στα γράψω χτες και σήμερα
από τη μιά, πολλές ώρες στις θάλασσες,
από την άλλη είναι εδώ η Ματίλντα μου και κουβεντιάζουμε διαρκώς κι επειγόντως πριν ξαναφύγει γιά Γερμανία
κι ακόμα, δεν έχω όλες τις ώρες καλή σύνδεση, εχτές δηλαδή μπόρεσα να μπω στο δίκτυο γιά λίγο και με μεγάλη δυσκολία...
.
.
χτες βράδυ κοιμήθηκα με κλειστό παράθυρο και παπλωματάκι. σήμερα θα κάνω το ίδιο. ενώ όλη μέρα κάτω στη θάλασσα είναι ζεστά, εδώ πάνω στις κορφές σα νυχτώνει έχει πολλή ψύχρα.
.
τώρα που γράφω είμαι στα σκοτεινά στη βεράντα, η Κατερίνα κι ο Στέλιος μπήκαν να διαβάσουν μέσα, έχει ένα ολόγιομο φεγγάρι και νωρίτερα ακούγαμε κοντά ένα μικρό τσακάλι που φώναζε.
.
το πρωί πετούσαν πάνω μας δυό γερακίνες ! άνοιγαν διάπλατα φτερά κι έκαναν κλειστούς κύκλους , δεν πρόλαβα φυσικά να τις βγάλω φωτογραφίες, μα έβγαλα πολλές φωτογραφίες αργότερα μέσα στη θάλασσα, όπου συναντήσαμε δελφίνια ! έπαιζαν με τα μικρά τους, ίσως τα μάθαιναν κολύμπι, δεν ξέρω, ίσως τα μωρά δελφίνια ξέρουν από μόνα τους να κολυμπάν και δεν χρειάζονται ειδικά μαθήματα...
.
το απόγευμα έκοψα τρία μεγάλα αγγούρια απ' τις αγγουριές, το πρωί πήγαμε σε ένα έρμο ξερονήσι και μαζέψαμε ωραία κάππαρη.
,
αύριο θα μαγειρέψω εγώ, σκέφτηκαν ξαφνικά πως πρέπει να νηστέψουμε κι έτσι θα τους φτιάξω παέλλα !
.
.
σε δυό μέρες θα είμαι πίσω στο σπίτι.
τότε θα δω απ' τις φωτογραφίες που τραβάω ποιές είναι οι υποφερτές.
ανυπομονώ να δω τι βγήκε απ' τα δελφίνια, γιατί φυσικά κι αυτά δεν ποζάρουν γιά να τα τραβάς εσύ με το πάσο σου !
.
μικρέμουμότσαρτ, καληνύχτα.





Δεν υπάρχουν σχόλια: