Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

.
στην καλύβα ψηλά στη Ζήρεια...
.
.

monpetitmozart,

έπεσα και χτύπησα.
πήγαμε ξανά στο Αλατονήσι, να μαζέψουμε κάππαρη.
δεν είναι πολύ εύκολο να σκαρφαλώσεις εκεί πάνω, το Αλατονήσι δεν είναι φυσικά πολύ ψηλό, μα είναι όλο μυτερά βράχια, μαλακά από αλάτι, όπου δεν μπορείς να πιαστείς γιά να σκαρφαλώσεις, γιατί σπάνε.
απόκρημνο είναι...
τέλος πάντων ανέβηκα το περισσότερο, σκαρφάλωσα δηλαδή, τόσο πολύ ήθελα να πάω γιά την κάππαρη...
ένα βήμα όμως πριν πατήσω στην κορφούλα, κι ενώ κρεμιόμουν - κατά κάποιον τρόπο - απ' τα βράχια, γλύστρησε το πόδι μου μές στο παπούτσι της θάλασσας, το παπούτσι βγήκε και κατρακύλησε κάτω, κι εγώ έπεσα πάνω στα βράχια που είναι μυτερά και μου ξέσκισαν το πόδι.
ανέβηκα φυσικά (με αίματα), έκοψα κάππαρη, κι ύστερα ξανακατέβηκα λίγο - λίγο κι έπεσα στη θάλασσα όπου έπλυνα το πόδι μου.
έτσι τώρα έχω ένα πρησμένο πόδι που πονάει, μα δεν πειράζει, κατά βάθος είμαι ευχαριστημένη που το έκανα...
.
έβγαλα σήμερα κι ωραίες φωτογραφίες δελφινιών - τα δελφίνια είναι κοπάδια στον Κορινθιακό ! - τις είδα, καλές είναι, και μεθαύριο στο σπίτι θα τις ξεσκαρτάρω.





4 σχόλια:

Emelia είπε...

Μπρος στα κάλλη της κάπαρης τι είναι ο πόνος γενναία φωτεινή ύπάρξη! Υπέροχο το δελφίνι!

foteini είπε...

@
Emely, καλή μου,

τρελάθηκα με τα δελφίνια !
κοπάδια ολόκληρα !

τα έχω συναντήσει ξανά, στον Κορινθιακό κόλπο...

νομίζω χρειάζονται προστασία
από ανθρώπους και φορείς...


ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ,
ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ,
ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ "ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ" !

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ, ΠΟΥ ΦΥΤΡΩΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ... ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ :)

...ΑΛΛΑ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η @emelia:
"ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΚΑΛΛΗ ΤΗΣ ΚΑΠΑΡΗΣ...

ΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!..
ΚΑΙ, ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ,
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ

foteini είπε...

@
καλημέρα, ταξιδευτή.

σε ευχαριστώ :)