Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

.
Ο γέροντας, αξιοπρεπής και πάντα μειλίχιος. Πώς να μη σκύψεις, να φιλήσεις το χέρι του…
Εσείς, δεν ξέρετε τι ρόλο έπαιξαν κάποτε αυτοί οι άνθρωποι στη ζωή μας…
Πόσο κουράγιο, αλλά και πόσες ιδέες μας έδωσαν …
Σοφός και γλυκομίλητος. Είχε πάντα, τον καλύτερο λόγο, απ’ όλους τους…
«Μας έχετε φωτίσει», του λέω. Με κοιτάζει. «Φωτίσει ή ποτίσει»; «Φ, του λέω φωναχτά, όπως Φώτης». «Μάλιστα…» λέει. Μετά όμως, εγώ το ξανασκέφτηκα… «και ποτίσει…», του λέω. Γέλασε.
.
.
ας είναι ελαφριά η γη
.
.
.
.
.
.
.
διόλου δεν με πειράζει που έρχεται φθινόπωρο. του φθινοπώρου είμαι. και του καταχείμωνου.
.
.
.
.
.

11 σχόλια:

genna είπε...

εδώ, ποτίσει, φωτίσει κι Αγάπη πολλή...

ευχές πολλές, πολλές... :) :)

http://www.youtube.com/watch?v=MDMiUPcZst8&feature=related

φιλί γλυκό!

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΤΙΣ ΠΙΟ ΘΕΡΜΕΣ ΜΟΥ ΕΥΧΕΣ!

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

πες μου πως αυτή η ανάρτηση ήταν για τον Κύρκο!

θάθελα να είναι.


νάσαι πάντα καλά!

foteini είπε...

@
τι είσαστε σεις !

ευτυχώς δηλαδή που έχω κι εσάς :)

foteini είπε...

@
τριανταφυ
τριανταφο
τριαντάφυλλο γλυκό :)
-έτσι με τραγουδούσε η μάνα μου...-

σε ευχαριστώ πολύ-πολύ !
αν είσαι εκεί και με θες, να σου ρθω την Πέμπτη ;

foteini είπε...

@
ταξιδευτή,
σε ευχαριστώ πολύ.

φιλία :)

foteini είπε...

@
για ποιόν άλλον, καλό μου,
θα μπορούσε να είναι η ανάρτηση ; !

τον συνάντησα σε σπίτι δικό μου,
γέρων αξιο πρεπής,
του φίλησα το χεράκι του
και ο διάλογος είναι ακριβής...

"μας φωτίσατε
και μας ποτίσατε"...


κι εσύ να είσαι καλά :)

Roadartist είπε...

Εγώ αναρωτιέμαι πως είναι τότε δυνατόν εσείς που είχατε τόσα πολλά ερεθίσματα, τόσους ανθρώπους να σας εμπνέουν και να σας καθοδηγούν, να σας απλώνουν το χέρι και να είναι όπως λες αξιοπρεπείς, να φτάσετε τον τόπο σε αυτή την κατάντια. Πως είναι δυνατόν αφού είχατε όλα αυτά να σας φωτίζουν και να σας ποτίζουν, που εμείς δεν τα γνωρίσαμε, βλέπουμε.

Χρόνια πολλά και καλά.
Υγεία, αγάπη και αρμονία, να είσαι πάντα καλά. Φιλάκια πολλά.

foteini είπε...

@
δεν μπορώ να αποποιηθώ τις ευθύνες ΚΑΙ της δικής μου γενιάς.

ΚΑΙ η δική μου γενιά συμμετείχε στο μόνιμο Ελληνικό πρόβλημα,
που διαιωνίζεται εδώ και 200 περίπου χρόνια...

γιά να μην πάω παλιότερα, ξεκινάμε απ' το ότι οι γονείς μας έζησαν την κατοχή,
εμείς τη δικτατορία
κι εσείς κληρονομείτε χρόνια κακά και δίσεκτα...

έχετε δίκιο τα παιδιά να επαναστατείτε ...

ΑΠΛΑ, ΣΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ
ΠΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠ' ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ
ΚΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.

:)

Roadartist είπε...

Διαχωρίζω την ατομική ευθύνη. Φυσικά δεν κατηγορώ εσένα σε καμία των περιπτώσεων και αυτό το ξέρεις.

ΑΝ όμως η Ελλάδα είχε ευκαιρία να πετύχει να αλλάξει τη νοοτροπία, να αφουγκραστεί όλα τα καλά και να αναπτυχθεί αυτή δόθηκε στη γενιά σας και όχι δεν αξιοποιήθηκε, αλλά καταπατήθηκε. Και αυτό το "και" κάπως την ελαφρύνει. Δυστυχώς ξεπουλήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια όσα όσα μπορούσαν να εμπνεύσουν. Σήμερα πρέπει να ψάχνουμε με το ...σταγονόμετρο ένα, δύο ανθρώπους να αισθανθούν τα αυτονόητα. Μπορεί να φανεί αυστηρό, μα αυτό νομίζω συνέβη.

Απλά στέκομαι στη φράση "Εσείς, δεν ξέρετε τι ρόλο έπαιξαν κάποτε αυτοί οι άνθρωποι στη ζωή μας…" και αναρωτιέμαι για τον Άνθρωπο.
Ξέρεις τι εννοώ. Και το γράφω με κάθε καλή προαίρεση. Μέρα γιορτής και σου γράφω προβληματισμούς, αλλά πως να μη το κάνω. :) :) :)
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑαααααα :)

foteini είπε...

@
φυσικά χρησιμοποίησα το ΚΑΙ
γιά να ελαφρύνω τη γενιά μου,
όπως πολύ σωστά εντόπισες !

δεν ευθύνεται βέβαια ΓΙΑ ΟΛΟ το χάλι της Ελλάδας η γενιά μας...

έχοντας φυσικά βαρειά ευθύνη γιά πολλά πράγματα,
μήτε γιά το διεθνές νταβατζιλίκι ευθύνεται,
μήτε γιά τους εμπόρους των εθνών...


πέρα απ' τα λόγια όμως και τις αναλύσεις,
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...
και το αποτέλεσμα χτυπάει άμεσα και καίρια πρώτα τις δικές σας γενιές...

καταλαβαίνω πολύ καλά την επανάσταση των παιδιών...

φροντίστε εσείς, με τη μόρφωση να αλλάξετε τον κόσμο
αλλιώς, θα ακούσετε κι εσείς απ' τα παιδιά σας το "εσείς φταίτε !"


θυμάμαι κάτι τρομερό, που μου έγραψε το ξωτικό :

"ο εκαμαυλισμός της ευμάρειας, μας έκανε ζημιά ...πολέμου"

είναι φοβερό...