Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

.
στο κελί
.
photos foteini
.
.

πήρα απ’ τα Μεσόγεια ζυμωτό ψωμάκι, ζεστό μόλις βγήκε απ’ το φούρνο.

έφαγα ψωμάκι, ελιές και τυρί, λαδοτύρι που μου έφερε ο Γ. απ’ τη Μυτιλήνη.

δεν χρειάστηκα τίποτε άλλο.

μοιράστηκα το ψωμί μου με τον Πέπε. μία μπουκιά εσύ, μία εγώ. με κοιτάζει παραδομένος και βγάζει γουργουρητά ικανοποίησης, λες και είναι γάτα…

ο καρπός της ελιάς έχει φουσκώσει, μα δεν είναι ακόμα έτοιμος.
.


.
το ίδιο και τα ρόδια.
.

.
μήτε τα κάστανα είναι ακόμα έτοιμα. καλά κλεισμένα στο αγκαθωτό κουκούλι τους. είναι μια μικρούλα καστανιά που βγάζει εφέτος για πρώτη φορά κάστανα.
.

.
μάζεψα απ’ το διπλανό χτήμα σταφύλι, χοντρόρωγη κοκκινωπή φράουλα.
.

.
κοιτάζω πέρα και βλέπω τα σύννεφα να ταξιδεύουν. φυσάει σιγανά, ήσυχα…
.


.

η ώρα πήγε δέκα και μισή κι εγώ πλήττω.

θαρρώ σε λίγο θα πάρω το βιβλίο και θα πάω για ύπνο.

.

.

.

.

.

.

.



8 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πανέμορφες οι φθινοπωρινές σου εικόνες
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

foteini είπε...

@
εσένα πανέμορφο
το φιλί των πουλιών !

καλό μήνα και όμορφο φθινόπωρο, καλό μου !

χρυσοψαρένιες αγκαλιές και φιλί :)

genna είπε...

Xα, έφτιαξα ψωμάκι, φουσκώνει...

πόσο ζήλεψα τη βολτούλα σου, όμορφες εικόνες...

Καλό μήνα, καλό μου!

φιλιά και αγκαλιά!

:) :)

foteini είπε...

@
ευλογημένα χέρια
που έφτιαξαν ψωμί :)

καλό μήνα Οκτώβρη, 30φυλλένια :)

foteini είπε...

@
τριανταφυ-
τριανταφο-

το χωριατόπαιδο βρέθηκε στο στοιχείο του...
πήγα κι έμασα ελιές
και σταφύλι.

déja vu !

αγκαλιά :)

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Τι όμορφο το σταφύλι σου..Αυτό ζήλεψα πιο πολύ κι αυτό κρατάω σαν εικόνα.
Επιλογή!

foteini είπε...

@
ωχ, πώς μ' αρέσει το χώμα, λέμε !

θα τον βρούμε Τατ, εκείνον τον παλιό σπόρο της ντομάτας ;

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Θα τον βρούμε!!!