Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

.
το πρωί πήγα ως τα Μεσόγεια. γιά 3 - 4 ώρες μονάχα. έκοψα ρόδια. μάζεψα και λίγες ελιές, ίσα ένα βάζο, να τις βάλω στο λάδι.
έχω πουντιάσει πάλι, δεν ξέρω πώς τα καταφέρνω κάθε φθινόπωρο...
ξάπλωσα αργά γιά μεσημέρι.
σε είδα στον ύπνο μου.
.
δεν σε βλέπω πολύ συχνά, μα σήμερα σε είδα. ένα ολοζώντανο όνειρο. ήσουν σπίτι μου, σε μιά καρέκλα καθιστός δίπλα στη βιβλιοθήκη, στητή η ράχη σου στην καρέκλα, κρατούσες ένα βιβλίο και διάβαζες. ήρθα κοντά και σου μίλησα απαλά. ήθελα να περάσω τα δάχτυλά μου μέσα στα λευκά σου μαλλάκια, μα φοβήθηκα πως δε θες, έτσι, δεν τόκανα. έπειτα μπήκα στο διπλανό δωμάτιο, προσπάθησα ν' ανάψω τη φωτιά στο τζάκι κι είχα στο νου μου να γυρίσω αμέσως στο γραφείο κοντά σου, να κουβεντιάσουμε.
εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι. μες στον ύπνο μου ήξερα πως πρέπει να σηκωθώ να ανοίξω, όμως, πάλι μες στον ύπνο μου σκέφτηκα "όνειρο είναι, αν το χάσω, θα το συνεχίσω το βράδυ οπωσδήποτε".
η As είπε ότι αυτό είναι ένα "διαυγές" όνειρο. έτσι νομίζω ότι το είπε...
τι σόϊ διαύγεια είν' αυτή, μες τα μαύρα σκοτάδια μου ;
.
.
.
.
.
.

5 σχόλια:

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
... ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟ'Ι' ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ, ΗΔΗ, 1 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ... ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΩΡΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ :))
Σ' ΕΜΑΣ ΕΔΩ, ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ... ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ :)
ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ, ΣΕ ΣΑΣ, ΣΤΗΝ... ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕΣΗΜΕΡΙ:))

genna είπε...

Kαλημέρα!
καλή βδομάδα κοριτσάκι...

να ευχηθώ να συνεχιστεί το ΟΝΕΙΡΟ...

Φιλιά!

foteini είπε...

@
να είστε καλά, επισκέπτη.

foteini είπε...

@
όνειρο ήταν και πάει, 30φυλλένια μου.

σε φιλώ πολύ :)

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ... ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΣΕ ΤΟΥΤΗ :)
ΔΛΔ., ΠΟΛΕΜΟΣ Η ΕΙΡΗΝΗ?
ΠΟΙΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΟΙΟΥ?

"ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΑΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ", ΕΦΑ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ...

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

... ΚΑΙ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΩΝ :)