Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

.
ποιά είναι η χώρα των Λωτοφάγων ;
έψαχνα στο διαδίκτυο να βρω χάρτες της Οδύσσειας.
έβαλα στη μηχανή κάθε πιθανή λέξη για αναζήτηση.
ή ψάχνω λάθος ή δεν υπάρχουν στα Ελληνικά χάρτες της διαδρομής του Οδυσσέα, που να ονοματίζουν τους σταθμούς του με τα σημερινά ονόματα των χωρών και των τόπων...
δεν υπάρχουν στα Ελληνικά σχεδόν καθόλου χάρτες της Οδύσσειας δηλαδή...
απίστευτο μου φαίνεται !
.
έψαξα την Οδύσσεια στα Γαλλικά και Αγγλικά.
ΒΡΙΘΕΙ ΧΑΡΤΩΝ ! Αγγλογαλλικών !
απίστευτο μου φαίνεται, λέω μπορεί στα Ελληνικά να έψαξα λάθος, μπορεί να να κάνω λάθος, βρε παιδί μου, μπορεί να είμαι ιδιότροπη και παραξενιάρα και να μη βλέπω κι όλα ...
.
αιδώς, Αργείοι ...
έχουμε καταντήσει χώρα όλο φρου φρου κι αρώματα. ουσία καμιά.
.
.
.
.

στο μάθημα της ιστορίας ήμουνα όρθια. αιωρήθηκα σε ισορροπία και στριμωγμένη στο ένα πόδι σαν τον πελαργό, χωρίς να μπορώ ν' ακουμπήσω πουθενά, την πρώτη μιάμιση ώρα.
στο διάλλειμα έγινε κάποια ανασύνταξη κι έτσι μπόρεσα το δεύτερο εναμισάωρο να ακουμπήσω δεξιό γλουτό και δεξιό μπράτσο σ' ένα σκαλάκι.
τι τα θες όμως, μιλήσαμε γιά τις στέππες και μπήκαμε στις Ινδίες.
όπως "αι Αθήναι", έτσι και "αι Ινδίαι".
εκπληκτικές πάντα οι παραδόσεις της δασκάλας...
χαλάλι η κούραση !
.
.
.

.
.
.
.
αν ήξερες με πόσο λίγα γλυκαίνει μιά ψυχή...
.
.
.
.
.
.

2 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Ευτυχώς συνεχίζεις να πηγαίνεις στα μαθήματα. Έχω ξεκινήσει κι εγώ εδώ στο πανεπιστήμιο και παρακολουθώ κάθε Τρίτη ένα μάθημα "από τον Όμηρο ως το Σολωμό". Πολύ ενδιαφέρον! Και το έχασα χθες λόγω κρυολογήματος..

foteini είπε...

@
από τον Όμηρο στο Σολωμό ;!

αχ, γιατί να μην είμαστε εκεί μαζί;

γίνονται διάφορα μαθήματα - αντικείμενα αξιόλογα, σε διάφορους τόπους...
με αυτήν όμως την ιστορία, τακτοποιείς μές στο μυαλό σου τους αιώνες γεωπολιτικά...
καθώς και τους πολιτισμούς και τις θρησκείες...


το απόγευμα δεν γινόταν να μιλήσω...
αύριο :)

φιλί.