Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012



μικρέμουμότσαρτ,

ξεκίνησαν τα μαθήματα Ελληνικής παλαιογραφίας.

γιά πρώτη φορά το προσπαθώ, δε μου είναι όμως εύκολο...




μού πήρε μισή μέρα να καταλάβω - αποκρυπτογραφήσω δέκα αράδες, να τις διαβάσω και να τις αντιγράψω, γράμμα - γράμμα, με τη γλώσσα πεταγμένη έξω, και
με κάτι κολλυβογράμματα πελώρια, που μοιάζουν νηπιαγωγείου...




η αλήθεια είναι, πως σήμερα πήγα λίγο πιό γρήγορα την υπόλοιπη πρώτη σελίδα.
με ενδιαφέρει πολύ πάντως, μου ταιριάζει με κάτι άλλο που κάνω αυτήν την εποχή και αν είμαστε καλά, κι αν όλα παν καλά, σκέφτομαι θα μου άρεσε να μαθητεύσω και στις τρεις χρονιές...

ας είμαστε όμως πρώτα καλά, κι ας δούμε πρώτα τι μας ξημερώνει το αύριο...
















1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γεια
αν θες διαβασε το ποστ μου :
http://anisixosblog.blogspot.gr/2012/10/blog-post_21.html

θελω τη γνωμη σου σαν μπλογκερ. εσυ πως θα ενιωθες στη θεση μου; θα ενιωθες το ιδιο; εχεις περασει ποτε την ιδια φαση με μενα; να σου λειπουν εντονα πραγματα απο το παρελθον; και πως το αντιμετωπισες και πηγες παρακατω;

απαντα αν θες στο ποστ μου.

ευχαριστω.