Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012


περπατάω στην πόλη.
όπου χτυπάει η φλέβα της ζωής των ανθρώπων, των ανθρώπων που βαδίζουν ακόμα στο δρόμο με αξιοπρέπεια, με απόγνωση συχνά, μα με αξιοπρέπεια.
είναι σα να πρέπει, οι άνθρωποι, να κερδίσουμε χρόνο... λίγο ακόμα να κρατηθούμε όρθιοι, λίγο ακόμα να αντέξει άσπαστο το ηθικό μας, λίγο ακόμα να βρίσκουμε λύσεις ο καθένας γιά τον άλλο, λίγο ακόμα να πορευτούμε ο ένας κοντά στους άλλους, ως να τελειώσει ο κακός καιρός...    

περπατάω στην πόλη.
αυτόν τον καιρό, μου αρέσει να ανακατώνομαι μες τον κόσμο.
μου αρέσει και  να ανακαλύπτω σημεία της πόλης...

αυτό που συμβαίνει εκεί έξω, με αφορά.
όχι χτες, όχι αύριο.
σήμερα.










4 σχόλια:

marronblogger είπε...

Το θετεις πολύ στρωτά και σοφά! Μας αφορά, πρέπει να συνεχίσουμε και πάντα μη χάνοντας την αξιοπρέπειά μας. Αν θες διάβασε και τα λόγια του Ρίτσου από μια άλλη ανάρτηση ταυτόχρονη σχεδόν με τη δική σου: http://princess-airis.blogspot.gr/2012/11/blog-post_13.html. Καλή σου μέρα!!

ξωτικό είπε...

Mια καλησπέρα για να ξέρεις πως είμαι εδώ ,κοντά ,δίπλα,οχι για λίγο ακόμα μα για όσο χρειαστεί.

foteini είπε...

@
διάβασα τον Ρίτσο μας, marronblogger,
και σε ευχαριστώ πολύ :)

σε φιλώ :)

foteini είπε...

@
το γνωρίζω, ξωτικούλα μου !
κι εγώ εδώ είμαι...
ας κρατηθούμε ο ένας κοντά στον άλλο,
ας είμαστε μεγάλη και γερή ομάδα !
φίλοι και σύμ μαχοι.

φιλιά πολλά :)