Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Εορτάζει σήμερα ο Ιερός Αυγουστίνος.

Αurelius Augustinus ( 354-430 )

Πολύ μου άρεσε όταν ήμουν μικρή... 
Ιδιαίτερος Χριστιανός φιλόσοφος, επηρεασμένος αρκετά (θαρρώ) απ' τον Πλάτωνα.


Άκου με τι πάθος - πόσο παράφορα ! - μιλάει στον Θεό :

"Αργά Σε αγάπησα, ωραιότητα, τόσο παλιά και τόσο νέα ! Αργά Σε αγάπησα ! 
 Ήσουν στον εσωτερικό κόσμο μου και εγώ ήμουν εκτός του εαυτού μου. Εκτός του εαυτού μου Σε ζητούσα, σκορπισμένος στα περικαλλή δημιουργήματά Σου και επιζητώντας την ωραιότητα των πλασμάτων Σου με τη δυσμορφία μου.
 Ήσουν μαζί μου, αλλ’ εγώ δεν ήμουν μαζί Σου. Και με κρατούσαν μακριά από Σένα τα πλάσματα εκείνα, που δεν θα υπήρχαν αν δεν θα υπήρχαν σε Σένα. 
Και με κάλεσες και έσπασες την κουφότητά μου και έλαμψες και εξάστραψες και διασκέδασες την τυφλότητά μου. Σκόρπισες άρωμα ηδονικό και το ανέπνευσα , και ο πόθος μου στράφηκε προς Εσένα. Σε γεύθηκα και αισθάνθηκα την πείνα και τη δίψα για Σένα. Με άγγιξες και φλέγομαι για την ειρήνη Σου."

σημείωση του μεταγράφοντος :
δεν συμφωνώ απολύτως με την μετάφραση,
παρ' όλ' αυτά, εκείνο που ο Αυγουστίνος δηλώνει γίνεται απολύτως φανερό.








 

Δεν υπάρχουν σχόλια: