Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

στην πεζούλα

Περπατήσαμε με την Ά.
Κάναμε τέσσερα χιλιόμετρα το πρωί κι άλλα τέσσερα αργά το απόγευμα.
Το απογευματινό βάδισμα, απ' τη Σπιανάδα στον ανεμόμυλο και επιστροφή πίσω.
Στην σκάλα την επονομαζόμενη "του Δημάρχου" ψαράδες με καλάμια, ψάρευαν σαργουδάκια.


 "του Δημάρχου" η σκάλα


"Είδα, τους λέω, μαύρα πουλιά, μεγάλα σαν τους πελαργούς, που χώθηκαν σε φωλιές, εδώ από κάτω..."
"Είναι βουτηχτάρια, μου λένε, κι έρχονται κάθε χρόνο..."
Εγώ, φωτογραφία τα βουτηχτάρια τα έβγαλα, ήταν σκοτάδι όμως και η φωτογραφία δεν βγήκε καθαρή. Έτσι, μπήκα κι έψαξα γιά τα πουλιά, που οι ψαράδες μου τα ονομάτισαν "βουτηχτάρια".



Είναι πράγματι αυτά τα πουλιά που έχω δει και βρήκα αυτήν την καθαρή φωτογραφία στο site :




http://nagr.blogspot.gr/2008/12/diver.html


Δεν ανοίγω βιβλίο ! Μάλλον, αυτές τις μέρες δεν έχω ανάγκη γιά διάβασμα.
Παρατηρώ το πέταγμα των γλάρων.








 Παρατηρώ το αρμένισμα, τον άνεμο που φουσκώνει τα πανάκια.




Αύριο, συν Θεώ, αν ξημερώσει μιά σχετικά καλή μέρα, λέω θα κολυμπήσω.







Δεν υπάρχουν σχόλια: