Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Στοιχεία από Οιδίποδα , στοιχεία από Μήδεια αλλά και γραφή originale , Αμερικάνικη.
Καλή η θεατρική παράσταση του Εθνικού "Πόθοι κάτω απ' τις λεύκες"
Πλήρης νομίζω ...

Όταν ήμουν μικρή, ο Ο' Νηλ με συγκινούσε πολύ.
Στα 12 ή στα 13 μου πρώτα διάβασα την "Ερημιά" του. Έκτοτε με κυνηγάν οι ερμιές και τις κυνηγώ κι εγώ...
Ο Ο' Νηλ σήμερα με βαραίνει... Είναι ίσως που μεγαλώνω...


Κατά τ' άλλα, από την φετινή σαιζόν, 
η " Ένωση της Βόρειας με τη Νότια Κορέα" δεν μου άρεσε ,

"τι απέγινε η Μπέημπι Τζέην" ήταν ένα δυνατό έργο από δυό θαυμάσιες θεατρίνες,

ο κωμικο τραγικός "άγριος σπόρος" είχε συμβολισμούς κι έναν καλά παιγμένο βασικό ρόλο,

ο "Ριχάρδος ο Β΄ " ένα εξαιρετικό ποιητικό κείμενο και μιά αβίαστα κομψή, σχεδόν σοφή θα έλεγα, κίνηση ηθοποιού, που μ' έκανε να ψάξω και να διαβάσω απνευστί μέσα σε λίγες ώρες όλο το έργο,

το "Relax Mynotis" πραγματικά καλό - ελπίζω κάπου θα το βρω το κείμενο -,

"ο Θεός της σφαγής" ,

καθώς επίσης από τις φετινές παραστάσεις, "η παρεξήγηση" μου άρεσε γιατί αγαπώ τον Καμύ,

"Φλόρενς Φόστερ Τζένκινς" στο σινεμά γιατί αγαπώ την Μέριλ Στρίπ,

"η Μεγάλη Χίμαιρα" o. k. ,

η "Αγγέλα" του Σεβαστίκογλου o. k. , 

"το δάνειο",

"το αμάρτημα της μητρός μου" δεν αλλάζω το... κατά Αβδελιώδη ,



καθώς και σχεδόν όλα τα κινηματογραφικά της σαιζόν...


έπεται συνέχεια...







Δεν υπάρχουν σχόλια: