Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

foteini
Βήμα στο βήμα
Πόντο στον πόντο
Ανασαιμιά στην ανασαιμιά
Στιγμή στη στιγμή
Ώρα στην ώρα
Μάρτυς ο  χρόνος. Ο μάντης χρόνος.
Χρόνος μαντατοφόρος. Xρόνος αυταπόδεικτος.
Χρόνος σημαίνων. Θριαμβευτής.
Χρόνος “δύο ευθείες παράλληλες τέμνονται στο άπειρο”
Χρόνος της άγνοιας και χρόνος ομολογητής.
Σύμμαχος χρόνος, γηραιός ετών δεκατεσσάρων.


“Il nous regarde en souriant 
Et il nous parle sans rien dire 
Et moi j'écoute en tremblant 
Et je crie
Je crie pour toi
Je crie pour moi
Je te supplie 
Pour toi pour moi et pour tous ceux qui s'aiment
Et qui se sont aimés
Oui je lui crie
Pour toi pour moi et pour tous les autres
Que je ne connais pas
Reste là 
Là où tu es
Là où tu étais autrefois
Reste là
Ne bouge pas

Ne t'en va pas”

τη συνενοχή
Ιακώβου Πρεβέρ





Δεν υπάρχουν σχόλια: