Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Τρείς πολύ καλές ταινίες είδα τελευταία...

- Το πάρτυ !

Ψυχολογικά δυνατό, μου θύμισε θεατρική παράσταση, ατού του η Κριστίν Σκοτ-Τόμας, που είχα λατρέψει στον "Άγγλο ασθενή" ...
"Ο Άγγλος ασθενής", η καλύτερη απ' όσες έχω δει, κινηματογραφική ταινία - γιά τα δικά μου βέβαια γούστα !


- Η αόρατη κλωστή !

Έκτακτο ! Το περιβάλλον, η ατμόσφαιρα, οι χαρακτήρες !
Ο χαρακτήρας ! Οι εμμονές του, οι αδυναμίες του, το ταλέντο, η δύναμη...
Η ακριβή ομορφιά της ταινίας...


- Βικτώρια και Αμπντούλ !

Ευλογημένες ας είναι οι ανορθόδοξες σχέσεις !...




κατά τα άλλα, μάλλον πλησιάζει η θηριώδης άνοιξη...
μοσχοβολάν οι βολβοί στη γλάστρα μου !





ανθίζουν τα γαρούφαλα μου







τα τριαντάφυλλα και οι τσιντόνιες 
κομμένα απ' τον απέναντι κήπο
















Δεν υπάρχουν σχόλια: