Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Πολύ καλή ταινία "η ευνοούμενη" του Γ. Λάνθιμου.
Προσεγμένο το κάθε τι, περιβάλλον, λήψεις, σκηνοθεσία, ηθοποιία, φωτογραφία, η κάθε πιστή, ακριβής, εξαιρετική λεπτομέρεια ! Ως θέαμα, ένα μικρό αριστούργημα !
Αληθινή οσκαρική παρουσία ! 

Ως νόημα, η ιστορία της εξουσίας ή, πιό σωστά, ποιός στ' αλήθεια κυβερνά κάθε φορά ;!
Στην ουσία, με κάποιον τρόπο το ίδιο θέμα -φυσικά σε άλλες διαστάσεις και σε άλλο περιβάλλον-, χειρίστηκε και η ταινία vice...
Πολύ καλή κι αυτή, δυνατή και σύγχρονη πολιτική ταινία !
Ποιός επιτέλους κυβερνά ;!! 


Με όλ' αυτά, εγώ εξακολουθώ να επιμένω ότι η καλύτερη μέχρι τώρα ταινία του Γ. Λάνθιμου, τουλάχιστον από πλευράς συμβολισμών, και η ταινία που είχε πράγματα σπουδαία να πει, είναι   
Με δεύτερη, από πλευράς συμβολισμών, τον θάνατο του ιερού ελαφιού...
Αυτή όμως είναι η γνώμη ενός μη ειδικού... ενός απλού θεατή, που πάντως ψάχνει και ψάχνεται...

Γενικά, αυτόν τον Γενάρη που πέρασε, παρακολούθησα κάποια λίγα πράγματα...

Πρώτα, την εξαιρετική έκθεση γιά τον Γιάννη Μόραλη στο μουσείο Μπενάκη !
Έμαθα αρκετά γιά τον σπουδαίο ζωγράφο, που μου διέφευγαν...

Την ταινία "VICE", όπως είπα, που μου άρεσε γιατί δεν παύω ποτέ να είμαι ένα συνειδητά πολιτικό ζώο...

Είδα το εξαιρετικό κι εύθραυστο "πράσινο βιβλίο"!

Τον Βασίλη Παπαβασιλείου και "τους ζυγούς λύσατε" στο θέατρο τέχνης.

Το θεατρικό "χαρτοπόλεμος" του Β. Ρωμνιού, που στ' αλήθεια μου άρεσε !

και φυσικά, 
στο μουσείο Κεραμεικής Τέχνης άκουσα την αγαπημένη μου δασκάλα, σε εκπληκτική αφήγηση, εκπληκτικών παραμυθιών !

Δεν μπόρεσα κάτι άλλο μες στον Γενάρη... 
Μόνο το θέατρο της Δευτέρας, κάθε βδομάδα απ' το θαυμάσιο αρχείο της ΕΡΤ.
Όπου μερικά έργα, είναι εξαιρετικά... 

Η ζωή τρέχει άλλοτε με καλά κι άλλοτε με κακά και βαρειά πλήγματα... τι να λέμε τώρα;...




Δεν υπάρχουν σχόλια: