Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Σαββατοκύριακο 27, 28 / 7, μπάνιο 10ο, 11ο.

στο κελί...

ποτίζω, μυρίζω το βρεγμένο χώμα, μάζεψα πούσια, καθάρισα, έκοψα λίγα αχλάδια ίσα δυό χούφτες και τι κρίμα, βρήκα στο έδαφος πεσμένα και σαπισμένα τουλάχιστον δυό καφάσια κοντούλες...
έπλυνα με το λάστιχο, πλατσούρισα, όλα νοικοκυρεμένα, τακτικά και καθαρά, συνομιλώ κι ερωτοτροπώ ολημερίς με τα τζιτζίκια, το βράδυ στήνω αυτί στις φωνές του γκιώνη και της κουκουβάγιας...

απολαμβάνω τη θάλασσα, φεύγω προς τα μέσα χαλαρά με απλωτές, παίζω με τον ήλιο, βγαίνω απ το νερό και φεύγω αμέσως, δεν μου αρέσει να ξαπλώνομαι στις παραλίες στρατιωτάκια ακούνητα στη σειρά, ο ένας πλάϊ στον άλλο...

απέναντί μου τ' αμπέλια ετοιμάζουν τον καρπό, οι αμυγδαλιές ετοιμάζουν τον καρπό, τα φιστίκια θ' αρχίσουν να τα μαζεύουν ξεκινώντας ο Αύγουστος, τα φιστίκια της πεδιάδας των Μεσογείων, ίδιο καλά σε ποιότητα -κατά την δική μου άποψη- με τα φιστίκια της Αίγινας... φρέσκα βελουδένια και ροδαλά ή στεγνά, ψημένα κι αλατισμένα... καρπός ανωτέρας ονομασίας, προέλευσης και ποιότητας !
σιγά σιγά ετοιμάζονται και τα σύκα...

αυτό το καλοκαίρι, πριν έρθω εδώ, έμαθα να φτιάχνω καλό φιστικοβούτυρο και σπιτικό σιρόπι σοκολάτας. πειραματίστηκα πολλές φορές, ως συνήθως, και κατέληξα.

έχω από μέρες τελειώσει το πρώτο βιβλίο της τριλογίας του Ρόϋ Γιάκομπσεν κι έχω πιάσει το πολλά υποσχόμενο "Illska Το κακό", του Norodahl Eiríkur Örn, που μου έχει δωρήσει η Ευγενία, όπου εμένα μέχρι στιγμής ο τρόπος γραφής του δεν μου πολυαρέσει...
σκέφτομαι το θέμα της μορφής... 
ενώ το θέμα του βιβλίου φυσικά με ενδιαφέρει, ο τρόπος γραφής του μου είναι αρκετά ακατάληπτος, τουλάχιστον στις αρκετές πρώτες σελίδες, και τουλάχιστον προς το παρόν...
ας μην βιαστώ όμως, ας δώσω στο βιβλίο και στον εαυτό μου χρόνο... όσο διαθέτω δηλαδή ακόμα δικό μου χρόνο και πριν γυρίσουν όλοι απ' τις διακοπές τους...










Δεν υπάρχουν σχόλια: