Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

.

.
signature
Foteini
.
.
Χτες βράδυ χιόνισε στο Παρίσι.
Ο δρόμος με τις πήλινες καμινάδες στη σειρά
και τα γυμνά, στρουμπουλά αγγελούδια
πάνω στις στέγες των σπιτιών Haussmann,
εκεί, που γύρναγα δεξιά, ζερβά, να σου φωτογραφίσω,
θα είναι κατάλευκος δρόμος τώρα...
Και τα μικρά, απειλητικά, πέτρινα τέρατα
πάνω στους τοίχους του Saint Severin
άσπρα απ' το χιόνι θα ναι κι αυτά...
Το μαγαζάκι στην άκρια,
με τη βιτρίνα που τόσο μ’ άρεσε,
μιά κόκκινη σχεδόν βιτρίνα, στίβες χυμένα τα ρόδια
και τα σγουρά, σφιχτά μήλα !
Και οι όχθες του ποταμού που αγαπάς, κι αυτές άσπρες
θα ναι !
Οι bouquinistes θα φορούν για το κρύο τις κάπες τους
και μάλλινες χοντρές κάλτσες μέσα από τις γαλότσες
... Κι εκείνο το δικό σου παλαιοβιβλιοπωλείο,
θα περιμένει ασάλευτο μες τον χιονιά
εμάς,
να ψαχουλέψουμε με χέρια ανυπόμονα
τα ωραία, παλιακά του ράφια.
.
.
.
.

7 σχόλια:

roadartist είπε...

θα ήθελα να ήμουν βιβλιοπώλης.. :) με βαριά ρούχα, να τακτοποιώ ράφια και να χάνομαι έπειτα στους δρόμους τι όμορφες εικόνες..
Kαι η φωτό ωραία, αν και το κρύο μάλλον θα παρά-είναι τσουχτερό.

foteini είπε...

@
θα ήθελα να είχα χρόνο :)με ελαφριά ρούχα, να ανακατεύω ράφια και να χάνομαι έπειτα μέσα εκεί, ψάχνοντας ό, τι ωραίο δημιούργησαν τα ανθρώπινα μυαλά...
Και λιγάκι χρήμα αν είχαμε, μάλλον καλό θα ήταν.

:)

roadartist είπε...

Εσύ το μετέφερες το κλίμα στην Ελλάδα.. :)

foteini είπε...

@
παρακαλώ ;!
με καθιστάτε υπεύθυνη για επηρεασμό κλιματολογικών συνθηκών ;

εγώ δεν είμαι απ' αυτόν τον πλανήτη...
και δεν γνωρίζω από αυτά...
εξάλλου,
είμαι και θαλάσσιον είδος (ultra mer)
- των ειδών του Μαρτίου...

:)

genna είπε...

Ax και να είχαμε λίγο, όχι πολύ από τις δροσιές
της Ευρώπης, η αδελφούλα μου παγώνει, εγώ πετάω σκεπάσματα...

αυτές οι βολτίτσες, αμην και πότε...

δεν δίνω φιλί,
κολλάει η στέγνα του λαιμού μου...

Αγρια δίψα σήμερις...

:)

foteini είπε...

@
εμ,
τα είπα εγώ... :)
πώς γίνεται να είναι γλυκιά η δίψα !
αγρία είναι,
αγία,
ατίθαση,
ανυπάκοη,
αδηφάγος
και σαρκοβόρος :)

την καλησπέρα μου,
des roses

foteini είπε...

@
μείον (-) 9 σήμερα το Παρίσι !