Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

.
οι μέρες πέφτουν βαρειές.
χίλια προβλήματα την ώρα... πρέπει να χεις κάποιο backup για να μπορείς να αυτενεργείς και να τα βγάζεις πέρα στις αναποδιές... χρειάζεται να χεις άσσους στο τσεπάκι και να τους βγάζεις σα μαθητευόμενος μάγος, κάθε που υπάρχει ένα πρόβλημα...
έχουμε πέσει στην απεργία των φορτηγατζήδων, και δεν μπόρεσαν σήμερα να έρθουν σκηνικά...
ευτυχώς, είχα τους μουσικούς, που ανταποκρίθηκαν αμέσως... μα αν συμβεί κι αύριο, δεν έχω άλλη λύση να βγάλω απ' το τσεπάκι...
προχτές φώναξα να παίξει το πανεπιστήμιο, σήμερα τη μουσική, και λύσεις πάπαλα.
άλλη λύση για ώρα ανάγκης, δεν υπάρχει...
ας ελπίσουμε, πως δε θα χρειαστεί...
.
πέρασε απόψε ο σπουδαίος μου Χ.Ζ., κάθησε αρκετά...
κι ο Γιάννης έρχεται σχεδόν κάθε βράδυ και καθόμαστε στον "εξώστη".

εκτός απ' τους καθήμενους, περνάει κόσμος... έχουμε μπύρες και τη σπιτική ρακή. ό, τι κι αν παίζει, ακούμε και σιγοπίνουμε στα βουβά.
όταν θα φύγω από όλ' αυτά, θα μου λείπουν οι άνθρωποι ;
.
ήταν καλή η ορχήστρα απόψε. είναι καλοί μουσικοί όλοι, επαγγελματίες.
τα ωραία τραγούδια του παλιού, καλού, ελληνικού κινηματογράφου !
καθισμένη στον "εξώστη", τραγούδησα με την ψυχή μου.
.

"Πού θα βρεις άκρη να σταθείς
και πού φωτιά να ζεσταθείς
ποιος θα σου πλύνει την πληγή
καρδιά μου;
Πόρτα πού θα βρεις ανοιχτή
και ποιος διαβάτης θα σταθεί
γλυκό του λόγο να σου πει
καρδιά μου;

Πού πας χωρίς αγάπη
στη νύχτα, στη βροχή;
Το δρόμο θα τον χάσεις
καρδιά μου μοναχή.

Σαν χελιδόνι ορφανό
θα ψάχνεις ήλιο κι ουρανό
και θα σε διώχνει ο βοριάς
καρδιά μου.
Κι ούτ’ ένα χέρι θα βρεθεί
πονετικό να σε δεχτεί
ρόδο που θα ’χεις μαραθεί
καρδιά μου."



γύρισα εδώ και περιπλανήθηκα στη μουσική...

έπεσα πάνω στον Γύφτο και πάνω στον Στέλιο.
"εγώ φεύγω απ' τα όνειρά σου"
"τα μαύρα μάτια σου"
και "στο τραπέζι που τα πίνω"
.
εξαίσια τραγούδια και τα τρία ! τα πέρασα στο j.b., να τ' ακούω.
.
αυτά γι απόψε.
πέτρα τα μέσα μου.
τίποτε άλλο.
.
.
.
.
.
.
.



Δεν υπάρχουν σχόλια: