Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

.
χτες βράδυ είχαμε κοντά μας το μωρό σκυλάκι. το ένα απ' τα δυό, αυτό που βρήκε οικογένεια... το αγοράκι. το τρίχωμά του μαλακό σα βελούδο, παιχνιδιάρικο πλάσμα και καλότυχο . παίξαμε μαζί του και κάναμε χάδια.
.
κοσμοσυροή έγινε απόψε.
τεχνικά ψιλοπροβλήματα, που κανείς δεν τα αντελήφθηκε, που εμένα με αγχώσανε όμως πολύ ...
γονείς και παιδιά ευχαριστημένοι. αυτό έχει τελικά σημασία.
.
μπύρα μετά στην πάνω πλατεία

και πολλά τραγούδια...
- στο τραπέζι που τα πίνω
- Moi, je sais tous tes sortilèges
Tu sais tous mes envoûtements
Tu m'as gardé de pièges en pièges
Je t'ai perdue de temps en temps
Bien sûr tu pris quelques amants
Il fallait bien passer le temps
Il faut bien que le corps exulte

- εγώ εδώ κι εσύ αλλού
- όσο σ' αγαπώ σ' ελευθερώνω
και βγάζω τον σκασμό.
παρ' όλ' αυτά, οι μουσικοί στην πλατεία παίξανε απόψε για μένα. έτσι τουλάχιστον είπανε. σαξόφωνο και τρομπέτα. εντάξει, οι δικοί μου φυσικά ήσανε...
.
από την αποερήμωση που στην πραγματικότητα με δέρνει, χαίρομαι γιατί διατηρώ πάντα τον χαρακτήρα μου, της συντροφικότητας.
.

.
κυριακή αύριο.
το πρωί συνέλευση, το βράδυ συναυλία.
δεν ορίζω τον εαυτό μου απ' την κούραση.
.
αύριο πάλι...
.
.
.
.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: