Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

.
με βαριά καρδιά...
.
τριγυρνάνε όλη μέρα δεξιά - αριστερά, στον ίδιο τόπο μεταξύ τους, περί τον περίγυρο και περί τον εαυτόν τους και γλείφονται.
δεν ακολουθώ και θα την πατήσω γι αυτό, μα δε με νοιάζει κι όλα, μήτε μπορώ φυσικά να λειτουργήσω έτσι...
δεν το αντέχω αυτό το μοντέλο. δεν είμαι απ' τον πλανήτη τους, το ξέρω, το ξέρουν κι αυτοί. ξένο σώμα. παρείσακτη. με κοιτάνε με μισό μάτι και κάποιοι - οι πιό ανόητοι - μουρμουράνε μεταξύ τους πως είμαι σνομπ ! τους ακούω... σνόμπ ! το μηρμήγκι !
το μηρμήγκι, του μηρμηγκιού, το μηρμήγκι, ώ μηρμήγκι...

ας βρίσουμε ό, τι δεν κατανοούμε...
σνόμπ !

τόσο τους κόφτει...
"Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόµατί µου καὶ θύραν περιοχῆς περὶ τὰ χείλη µου"
τι να πω ; τίποτα να μην λέω καλύτερα ...
κάθομαι ήσυχη στο γραφείο μου, κι όποιος θέλει να έρθει κοντά, ας έρθει.
όλη μέρα έρχονται αρκετοί φίλοι, με παίρνουν μόνοι τους τηλέφωνο κι έρχονται, δεν έχω παράπονο.
δεν έρχονται φυσικά όσοι έχουν δει καλό γύρω τους κι έχω παράπονο.
συνεχίζει να με πληγώνει η ανθρώπινη γαϊδουριά, μα δε θα πεθάνουμε και γι αυτό τώρα...
ό, τι γίνει...
.
κάποιοι, λίγοι, οι παιδικοί μου, κάνουν κινήσεις συγκινητικές.

αύριο θα ρθει ο Ρωμύλος. μερικοί άνθρωποι είναι σαν τα πιστά σκυλιά. δεν ξεκολλάνε από κοντά σου... να θυμηθώ να πάρω μαζί μου το πρωί την Οδύσσεια. μάλλον θα χαρεί , αν δει τόσο γραμμένο και μουτζουρωμένο το βιβλίο . μόλις πέθανε ο Μπάμπης, ο Ρωμύλος το έκδωσε, έγραψε την αφιέρωση και μου το φερε.
.
τι άλλο ; τίποτε άλλο.
ακεφιά.
παράπονο.
.
je n' ai du gout que pour les pierres.
.
.
.
.
.
.
.





11 σχόλια:

Roadartist είπε...

Διαπιστώνω μια απογοήτευση που σε καμία περίπτωση δε σου αξίζει..
Σνόμπ; Μια χαρά καλύτερα.. αυτό έλειπε να γίνουμε του σωρού! Πάντα θα επιλέγουμε κινήσεις και συμπεριφορές και παρέες! Αυτό έλειπε.. Άστους να κάνουν ότι θέλουν, εσύ το χαρακτήρα σου, δε θα αλλάξεις για κανένα!
Εγώ πάντως σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και την αγάπη μου! Φιλιά.

Roadartist είπε...

To έργο ήταν αληθινά ΠΟΛΥ δυνατό..

foteini είπε...

@
κρίμα, lezarts,
που δεν είδα το έργο...

να είσαι καλά :)

foteini είπε...

@
ξαναδιαβάζω lezarts

το σχόλιό σου.

ο σνομπισμός εμπεριέχει αρνητική έννοια -κατά τη γνώμη μου, φυσικά-

νομίζω, όσο αξία έχει ένας άνθρωπος,
τόσο πιό σεμνός, ταπεινός και φιλικός μπορεί να είναι.

μικρές μονάδες είμαστε μέσα στο πελώριο σύμπαν.

ο σνομπισμός είναι θαρρώ, πράξη εχθρική προς τους ανθρώπους...

φυσικά,
η καλύτερη ώρα για τέτοιω λογιώ συζητήσεις δεν είναι η πέμπτη πρωϊνή :)

foteini είπε...

@
καθώς λέει και η φίλη μου η 30φυλλιά,
"σα στρατιώτης στη σκοπιά !"

:)

* βγάλε το "σα" !

:)

Roadartist είπε...

Καλημέρα!
Έχεις απόλυτο δίκιο και καλά κάνεις που το επισημαίνεις, γιατί μπορεί να παρεξηγηθώ και εγώ έτσι όπως το έγραψα.

Ως άνθρωπος είμαι κατά τέτοιων συμπεριφορών, είναι ότι χειρότερο το να είσαι σνομπ, και εσύ φυσικά ΔΕΝ είσαι, αυτό το μόνο σίγουρο, όμως ήθελα να σου πω, πως ακριβώς αν λένε κάτι τέτοιο, για σένα δεν έχει καμία σημασία, ο κόσμος ότι θέλει λέει. Δεν ισχύουν όσα λένε. Άλλος σνομπισμός άλλο το να επιλέγεις.

Νομίζω πως καταλαβαίνεις τι εννοώ, και συγνώμη που σε έβαλα σε διαδικασία να 'ξεδιαλύνεις', έπρεπε το αρχικό μου σχόλιο να ήταν διαφορετικό στο ύφος του, πιστεύω όμως πως κ από την αρχή κατάλαβες τι ακριβώς εννοούσα. Όλα όσα λες περί σεμνότητας, ταπεινότητας και μικρών μονάδων μέσα στο σύμπαν :) είναι από τις πλέον βασικότερες απόψεις μου για τη ζωή.
Να είσαι καλά, καλημέρα.

Roadartist είπε...

Όχι βρε. Μετράς και εσύ τις μέρες για τα Χριστούγεννα; Και ήθελα να γράψω στην iphimedia ότι πίστευα πως αργούν περισσότερο..και προς.. απογοήτευση είδα πως..κοντά είναι. :( Δεν έχω χειρότερο από αυτό το μηχανηματάκι που μετρά τις μέρες, μα ας είναι.

foteini είπε...

@
Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Γ Ε Ν Ν Α !
Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Γ Ε Ν Ν Α !

η πιό καλή γιορτή !
Χριστουγεννιάτικο δέντρο, μπαλλίτσες, αρκουδάκια, μικροί τυμπανιστές, ξύλινα παιχνίδια, φωτάκια, έξω κρύο, ο Αη Βασίλης που φέρνει δώρα στο τζάκι !

κάθε χρόνο του αφίνω ένα γλύκισμα στο πιατάκι, για όταν θα έρθει !

και υπέροχα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια !

:)

Roadartist είπε...

ναι.. και η Ερμού πλημμυρισμένη από ανθρώπους ...'χαρούμενους'.. με τσάντες γεμάτες δώρα, και δίπλα τους άλλοι να ζητιανεύουν και άστεγοι.. Είναι μια επίπλαστη ευτυχία.. Κάθε χρόνο προσπαθώ να συμμεριστώ όλη αυτή τη χαρά (αλήθεια κάνω προσπάθειες), μα μου φαίνεται πολύ ψεύτικη και ειδικά τα τελευταία δε τα καταφέρνω.
Τα Χριστούγεννα είναι μια εποχή μόνο για τα παιδιά, που μακάρι όλα να είναι ευτυχισμένα ειδικά αυτές τις μέρες. Αληθινά θα το ήθελα ειδικά για αυτά. Θα σε παρέπεμπα σε σκέψεις μου τέτοιων ημερών (post προηγ. ετών) μα ας μη στο χαλάσω.

foteini είπε...

@
"Τα Χριστούγεννα είναι μια εποχή μόνο για τα παιδιά"


εμείς δηλαδή
μεγάλοι είμαστε ; :(

foteini είπε...

@
δεν μίλησα εγώ για τις τσάντες της Ερμού !
και
δεν είναι ψεύτικα τα Χριστούγεννα !

φυσικά, καταλαβαίνω τι εννοείς...

χρειάζομαι τώρα μιάς ώρας ύπνο για να συνέλθω λίγο, κι αφίνουμε ανοιχτό το θέμα για συζήτηση...

:)