Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

.
ωραία που είναι η βροχή !
καλοκαιρινή, φθινοπωρινή, χειμωνιάτικη, ανοιξιάτικη βροχούλα. ανοιξιάτικη βροχή !
από χτες βράδυ ως τα σήμερα, πήραν όλα τα φυτά πάνω τους.
σα να ψηλώσανε πόντους τα δέντρα !
το βουνό πάνω σκοτεινό, βαθύ πράσινο.
είπαμε με την Μ., να ανέβουμε το Σάββατο πρωί. θάχουν ανθίσει τα σπάρτα ! στο κίτρινο θάναι όλα !
μικρότερη όταν ήμουν, δεν την άντεχα τη βροχή... με ενοχλούσε.
θέλει κι η βροχή, ως φαίνεται, την ώριμότητά της. και τη δική της υπομονή.
ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμουν. ὅτε δὲ γέγονα γυνή, την βροχήν ηγάπησα ! σε ελεύθερη νεοελληνική μτφρ :) = τη βροχή αγάπησα.
.
βροχή κι απαντοχή.
βροχερή απαντοχή.
ανοιξιάτικη.
.
.
.
.
.

2 σχόλια:

Emelia είπε...

Αχ καταπληκτική αυτή η βροχερή απαντοχή... Όταν ήμουν μικρή έβγαινα στη βροχή και βρεχόμουν για να τη γευτώ... Μεγαλώνοντας μου αρέσει μόνο όταν είμαι ασφαλής και χαλαρή στο σπίτι.... Αντίστροφη πορεία ωριμότητας...

foteini είπε...

@
με ενοχλούσε πάντα...

τώρα, μπορώ να βγω να περπατήσω στη βροχή
και να μη με νοιάζει σα βρέχομαι...

σε φιλώ, Emely, καλό μου :)