Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Στην καλύβα ψηλά στο βουνό

Ήρθα να μείνω δυό - τρεις μέρες. Δεν μ' άφισαν να φύγω, δεν χρειάστηκα παρακάλια γιά να παρατείνω...
Η ζωή εδώ είναι ήσυχη, ο καθένας είναι ήσυχος στη δροσιά με το βιβλίο του, δίχως ο ένας να ενοχλεί τον άλλο, καμιά φορά μες στην μέρα έρχονται χωρικοί, κάθονται και κουβεντιάζουμε .

Ο Στέλιος με αφίνει που και που να μαγειρεύω, χτες έφτιαξα πατάτες με ομελέτα, κόβουμε σύκα από συκιές ξέμπαρκες, έφτιαξα μαρμελάδα σταφύλι από σταφίδα ντόπια φρεσκοκομμένη,

photos foteini


η Κ. (το ταχυδρομικό περιστέρι μου) έφτιαξε μιάν ωραία Φανουρόπιτα και την τσακίσαμε, τα παιδιά ήρθαν και ξαναέφυγαν φασαριόζικα,
κατεβαίνουμε στη θάλασσα,




οι γείτονες, μου είπαν πως όσες ώρες λείπω στη θάλασσα ο Φελούπε ουρλιάζει και σκάει στο κλάμα,
μερικά βράδια, πολύ αργά είδαμε ταινίες, Still Alice, The Butler , 12 χρόνια σκλάβος , Οι υπηρέτριες,
  
κάθε νύχτα κοιμάμαι κουκουλωμένη με ελαφρύ πάπλωμα, 
προχτές είδαμε έναν γκρί λαγό τσουπωτό με δυό όρθιες αυτάρες.

Αύριο πιά, Κυριακή, πρέπει να επιστρέψω...










3 σχόλια:

librarian είπε...

Να το παίρνεις μαζί σου στην θάλασσα, είναι θαλασσόσκυλος, ξέρω εγώ το σου λέω.

foteini είπε...

@
πού βρίσκεσαι, κοριτσάκι μου ;
είσαι καλά, ελπίζω...
όλα καλά, ελπίζω...


ο "θαλασσόλυκος" με έχει κάνει ρεζίλι...
ήρθαν οι άνθρωποι και μου είπαν "μόλις φύγεις, αρχίζει να σκούζει και να κλαίει"
τέτοιος κακομαθημένος βουτυρομπεμπές έχει γίνει...


αύριο μεσημέρι, συν Θεώ, λέω θα είμαι σπίτι μου.

φιλιά
και να περνάτε καλά !

librarian είπε...

Στην όμορφη Καλαμάτα, απολαμβάνω θάλασσα, βουνό και βόλτες!
Να τον παίρνεις μαζί σου στη θάλασσα, του αρέσει!
Να περνάς καλά!